ایرانسل

ساخت وبلاگ

ایرانسل نخستین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان ایران است. این شرکت به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات دیجیتال شناخته می شود. ایرانسل در این چند سال اخیر تلاش کرده است تا با ارائۀ به روز ترین خدمات و محصولات دیجیتال، تصویری یکپارچه از برند ایرانسل در مسیر تحول ایجاد کند. درواقع با ورود به عصر دیجیتال جایگاه خود را تثبیت کرد. اکنون گزارشاتی منتشر شده مبنی بر اینکه، ایرانسل از جدیدترین لوگوی خود با طرحی ساده و مینیمال رونمایی کرد.
ایرانسل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

با توجه به تغییر سبک زندگی کاربران و عصر دیجیتال سادگی و سرعت مهم ترین اولویت در زندگی کاربران شده است. ایرانسل از یک لوگوی ساده و مینیمال رونمایی کرد تا در جهان پر سرعت امروز و چشم انداز این شرکت را به روشی سریع و ساده به تصویر بکشد تا در کنار آن بتواند به روزترین خدمات و محصولات دیجیتال به کاربران خود ارائه کند. یکپارچه سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، از جمله مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود بوده است.

رنگ زرد و طرح بیضی، مثل سابق، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید لوگو نیز، همچنان حضور دارند. تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمند ساز کسب و کارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از شرکت ارتباطی Telco به شرکت فناوری Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.

بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرام خود خبر داد: معتقدیم که همه شایستۀ بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعۀ کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.

وی در آخر گفت: در تلاش هستیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد فرصت برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری انرژی خود، به زندگی درخشان تری دست یابند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 219 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 21:20

ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. طبق گزارشات، این اپراتور در راستای کمک به رشد و توسعه ی کسب و کارهای دیجیتال، نشان ویژه ی نقطه سبز برای برخی از محصولات و خدمات خود درصدی از مبلغ را به عنوان پاداش (Cashback)، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری واریز می کند و مشترکین می توانند برای خرید محصولات و خدمات مختلف دیجیتال از آن استفاده کنند.

نقطه های سبز پاداش ایرانسلی ها
مشترکین می توانند با مراجعه سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل، محصولات و خدماتی که کنار آن نقطه های سبز است را مشاهده نمایند. درواقع این نقطه ها در کنار اکثر محصولات ایرانسل مثل اینترنت، مکالمه، پیامک و کیف دیجیتال دیده می شود و این نشان دهنده ی  داشتن پاداش برای خرید محصول و یا خدمات است.

اگر مشترکین سیم کارت های دائمی واعتباری ایرانسل هر یک از این محصولات به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل درصدی از مبلغ خرید بدون اینکه مالیات بر ارزش افزوده لحاظ شود به عنوان پاداش به کیف پول دیجیتال ایرانسلی کاربر واریز می شود و این اعتبار برای خرید آنلاین محصولات و خدمات متنوع دیجیتال قابل استفاده است.

این اپراتور نشان ویژه را برای که افرادی در نظر گرفته است که اقدام به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری می کنند. به این صورت است که سیم کارت ایرانسل مورد نظر خود را از طریق مراکز و فروشگاه های انلاین و یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل، به محض فعالسازی سیم کارت، مبلغ 130 هزار تومان به عنوان پاداش به کیف پول دیجیتال کاربر واریز خواهد شد.

نکته ای که قابل ذکر است اینست، این پاداش مختص افرادی است  که دارنده ی سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل هستند و به خرید سیم کارت های اینترنت ثابت (TD-LTE) تعلق نمی گیرد. هزینه ی حمل برای خریداران سیم کارت دائمی سیم کارت رایگان است و بدون هزینه حمل به دست خریدار خواهد رسید.

مشترکین دائمی واعتباری برای دسترسی به (کیف پول دیجیتال ایرانسل) لازم است به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایید تا از پاداش واریزشده استفاده نمایید. از این اعتبار می توانید برای استفاده از محصولات و خدمات متنوع موجود، از جمله خرید بسته‌های اینترنت، بسته های مکالمه و بسته‌های پیامک ایرانسل، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز و نیز بازار جامع محتوای چارخونه (برنامه، بازی، فیلم، کتاب، موسیقی، کتاب صوتی و …) استفاده نمایید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 229 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 20:12

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. دانا پلاس ایرانسل یکی از پلتفرم های اصلی شبکه ی دانا است که جهت آموزش های آنلاین و برگزاری گفت و گوهای مجازی برای کاربران دائمی و اعتباری ایرانسل تعبیه شده است. با ورود امیکرون به ایران، مدارس و مراکز آموزشی مجددا به صورت غیر حضوری فعالیت خود را از سر گرفتند. پلتفرم آموزش آنلاین دانا ایرانسل، طرح های متنوع خود برای مدارس و مراکز آموزشی را عرضه کرده است.

طرح های ویژه داناپلاس ایرانسل
مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل، می توانند به وب سایت دانا پلاس مراجعه کنند وطرح متناسب با نیاز خود را خریداری کنند. برخی از این طرح ها شامل، طرح ۱۵۰ نفره  C با قیمت ۵۵۰هزار تومان، طرح ۳۰۰ نفره F با قیمت یک میلیون و ۵۰هزار تومان، طرح ۲۰ نفره A  با قیمت ۱۴۰هزار تومان و طرح ۷۰ نفره B با قیمت ۳۱۵هزار تومان می باشد.

همچنین این امکان برای متقاضیان فراهم شده است تا با فعالسازی طرح رایگان ۵ نفرۀ دانا پلاس به ظرف یک ماه، امکانات و ویژگی های این پلتفرم آموزشی را مشاهده و بررسی کنند.

دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در قالب آیین بهره برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ارتباطات وقت،افتتاح شد. دانا پلاس ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکۀ دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۹ آذر ۱۴۰۰، طی بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل، در حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، با حضور سرزده در یکی از کلاس های در حال برگزاری بر بستر دانا پلاس ایرانسل، با معلم و دانش آموزان حاضر در این کلاس گفت گو و از آنان درباره ی تجربه کاربری دانا پلاس و مزایا و ویژگی‌های آن سؤال کرد. معلم و دانش آموزان این کلاس، از استفاده ی مداوم در دو سال تحصیلی اخیر از پلتفرم دانا پلاس در دوران کرونا، رضایت خود را اعلام کردند.

افرادی که دارنده ی سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل هستند می توانند به وب سایت پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین، Plus.danaapp.ir مراجعه نمایند و از امکانات این پلتفرم مثل کلاس آنلاین، جلسه آنلاین و وبینار دانا پلاس استفاده کنند.

امکانات ویژۀ داناپلاس برای مراکز آموزشی

هدف از ارائه پلتفرم دانا پلاس ایرانسل، استفاده ی آسان و یکپارچه از سامانه های مدیریت آموزشی و بستر برگزاری کلاس های آنلاین، رابط برنامه نویسی کاربردی (API)  است . درواقع موسسات و مراکز آموزشی می توانند به راحتی، سامانه ی مدیریت آموزشی خود را به بستر داناپلاس متصل کنند. بر این اساس دانش آموزان و معلمان نیاز به ایجاد حساب کاربری جدید ندارند. از این روش، هر مرکز آموزشی می تواند سامانۀ مدیریت آموزشی خود، شامل اطلاعات آموزشی دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی، آزمون‌های برگزار شده و بسیاری موارد دیگر را به بستر برگزاری کلاس آنلاین به این ترتیب، داناپلاس متصل کرده و از سرورهای قدرتمند داناپلاس برای برگزاری کلاس بهره‌مند شود.

داناپلاس همچنین امکان شخصی‌سازی برند، لوگو و فایل ارائۀ موجود روی صفحه را برای مؤسسه‌های آموزشی و اشخاص فراهم کرده است. با استفاده از این امکان، نام و لوگوی مؤسسه، می‌تواند جایگزین اطلاعات مربوط به داناپلاس شود و کاربران، تجربۀ کاربری یکپارچه‌ای داشته باشند.با یکپارچه سازی بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس با سامانه‌های مدیریت آموزشی، امکاناتی مانند برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر، در دسترس مراکز آموزشی قرار گرفته است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 20:06

همانطور که می دانید پیش تر خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه ایسوس در حال کار بر روی پرچمدار جدیدی است. حال به تازگی اطلاعاتی فاش شده است که انتظار می رود ایسوس گوشی های ذن فون ۸ را به زودی معرفی کند. بر اساس شایعات، این گوشی‌ها در سه اندازه‌ی مختلف روانه ی بازار خواهند شد. درواقع کوچکترین مدل ذن‌فون ۸ صفحه نمایشی ۵٫۹ اینچی دارد که قرار است به رقابت با آیفون 12 مینی بپردازد و احتمالا با نام Zenfone 8 mini روانه ی بازار می‌شود. حال، مشخصات سخت افزاری این گوشی هم در گیک‌بنچ قرار گرفته است .

ایسوس Zenfone 8 mini در گیک‌بنچ دیده شد
افزون‌براین، تمام گوشی‌های ذن‌فون ۸ به صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر Full HD+ مجهز خواهند بود. گوشی ذن‌فون ۸ مینی در‌کنار گوشی‌های ذن‌فون ۸ پرو و ذن‌فون فلیپ راهی بازار می‌شود. گوشی ذن‌فون فلیپ، تنها گوشی ایسوس خواهد بود که دوربین آن همانند گوشی‌های قبلی ایسوس چرخشی طراحی شده است.

گوشی ذن‌فون ۸ مینی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. امتیاز تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای این گوشی در گیک‌بنچ به‌ترتیب ۱،۱۲۳ و ۳،۶۸۱ بود. بر‌اساس شایعات قبلی و به‌گفته‌ی جی اس ام آرنا ، دوربین اصلی و ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی از نوع IMX686 سونی و دوربین دیگر آن از نوع IMX663 سونی خواهد بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایسوس,ذن فون,گوشی هوشمند,خرید گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 488 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 22:34

اوایل سال جاری میلادی که مدیر عامل ردمی لو ویبینگ در شبکه اجتماعی ویبو پستی را منتشر کرد که در آن به یک گوشی قدرتمند و یک گوشی گیمینگ اشاره کرد.درواقع ردمی جزو نخستین کمپانی هایی بود که تایید کرد که از تراشه ی 1200 Dimensity استفاده خواهد کرد. حال به نظر می رسد در آینده ی نه چندان دور رونمایی شود.

گوشی گیمینگ ردمی اوایل اردیبهشت رونمایی می‌شود

از آنجایی که خبر را خود ردمی منتشر کرده، بنابراین کاملا می‌توان به صحت آن اعتماد داشت. اما اگرچه ردمی چیزی در رابطه با مشخصات فنی این محصول نگفته، چند هفته پیش یکی از افشاگران موثق حوزه‌ی فناوری مدعی شده بود پردازنده ی مدیاتک 1200 Dimensity  قلب تپنده‌ی نماینده‌ی جدید شرکت چینی خواهد بود. این پردازنده از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار است و اگرچه نمی‌توان آن را رقیبی جدی برای اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ دانست اما به قدری قدرتمند هست که بازی‌های روز را بدون هیچ‌گونه مشکلی با بالاترین سرعت و کیفیت به اجرا در بیاورد.

این تراشه از ۸ هسته با چینش ۱ + ۳ + ۴ بهره می‌برد که شامل ۱ هسته‌ی قدرتمند Cortex-A78 با فرکانس ۳٫۰ گیگاهرتز، ۳ هسته از همان نوع با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز می‌شوند. پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه را هم Mali-G77 با ۹ هسته تشکیل می‌دهد تا شاهد ۲۲ درصد سرعت پردازشی بیشتر و ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتر به نسبت نسل گذشته یعنی Dimensity 1000 باشیم.

مثل دفعه‌ی قبل، تیزری که در رابطه با گوشی ردمی منتشر شده اطلاعاتی راجع به مشخصات سخت‌افزاری آن به ما نداده است اما می‌توان از پوسترها، متوجه همکاری ردمی با Call Of Duty Mobile شد که احتمالا در روز رونمایی شاهد آن خواهیم بود.

آنچه که خبر رونمایی از یک گوشی گیمینگ با برند ردمی را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند، قیمت محصول است. همه‌ی کاربران می‌دانند ردمی تقریبا تنها شرکتی است که قدرتمندترین گوشی‌ها و محصولات را با کمترین قیمت راهی بازار می‌کند و در واقع فرقی نمی‌کند گوشی در چه محدوده‌ای از لحاظ قدرت سخت‌افزاری باشد، برای ردمی فقط جذب مشتری اهمیت دارد.

این موضوع در رابطه با گوشی گیمینگ این شرکت هم صدق می‌کند چرا که طبق خبرهای اخیر، گویا شرکت چینی برای این محصول محدوده ی قیمتی ۲۰۰۰-۲۵۰۰ یوآن را در نظر گرفته که معادل ۳۰۵-۳۸۰ دلار آمریکاست. حتی میان‌رده‌های معمولی با پردازنده‌های اقتصادی هم قیمتی بیشتر از این گوشی دارند و این می‌تواند نکته‌ی بسیار مثبتی به حساب بیاید.

همان‌طور که گفته شد، ردمی قصد دارد اواخر همین ماه میلادی یا در واقع اوایل اردیبهشت ماه، از این گوشی رونمایی کند. بنابراین انتظار داریم طی روزهای آتی خبرهای بیشتری پیرامون این محصول و مشخصات فنی آن بشنویم.

گوشی گیمینگ ردمی قرار است نمایشگری تخت با پنل OLED داشته باشد اما متأسفانه از مشخصات این نمایشگر شامل اندازه، رفرش‌ریت، وضوح تصویر و مواردی از این دست بی‌خبریم. البته با توجه به تصاویر منتشر شده از آن، به نظر می‌رسد بر خلاف بسیاری از گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار، در این گوشی برای تعبیه‌ی دوربین سلفی از همان روش شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و شیائومی استفاده شده و آن را درون حفره‌ای روی نمایشگر شاهد خواهیم بود.

نبع تغذیه‌ی این مجموعه‌ی قدرتمند را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تشکیل می‌دهد که کاربر می‌تواند آن را از طریق یک شارژر سریع ۶۵ واتی شارژ کند. از آنجایی که این محصول گیمینگ است، انتظار داریم شارژر ۶۵ واتی درون جعبه‌ی آن وجود داشته باشد که خب از ردمی هم انتظاری جز این نمی‌توان داشت.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ردمی,گوشی گیمینگ,گوشی هوشمند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 408 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1400 ساعت: 17:20

همان طور که در جریان هستید می دانید کمپانی سامسونگ به تازگی تعدادی از بهترین میان رده های خود را از جمله A52 و گلکسی A72 رونمایی کرد و بسیاری از علاقه مندان به دنیای موبایل منتظر رونمایی از نسل جدید گلکسی A80 هستند. در گزارشات اخیر، شاهد افشای جزئیات دوربین گلکسی A82 5G بودیم.
مشخصات کامل گلکسی A82 5G سامسونگ افشا شد

گلکسی کوانتوم ۲ یا گلکسی A82 5G ابعادی برابر ۱۶۱.۹ در ۷۳.۸ در ۸.۱ میلی‌متر دارد و وزنش به ۱۷۶ گرم می‌رسد. جلوی این موبایل نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن +WQHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد که درون آن یک حفره به چشم می‌خورد. این حفره دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار این دستگاه را میزبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند در بازار کره جنوبی با نام گلکسی کوانتوم ۲ شناخته می‌شود و کره‌ای‌ها آن را در تاریخ ۳ اردیبهشت معرفی خواهند کرد. به احتمال زیاد نسخه جهانی این دستگاه یعنی گلکسی A82 در تاریخ دیگری معرفی می‌شود، با این حال از نظر طراحی و مشخصات تفاوتی میان آن‌ها نباید وجود داشته باشد.

گلکسی A82 5G برای تامین قدرتش از چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند و با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. سامسونگ این محصولش را به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه و تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

با وجود انتشار چندین گزارش و همچنین تصاویر واقعی، هنوز اطلاعی از قیمت گلکسی A82 5G نداریم. این دستگاه که در رنگ‌های خاکستری، سفید و بنفش روشن روانه بازار می‌شود، قیمتی بالاتر از گلکسی A72 خواهد داشت

کره‌ای‌ها روی پنل پشتی این دستگاه دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار می‌دهند. این لنز از دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد و از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. در کنار آن شاهد قرارگیری دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۲۳ درجه به همراه دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 خواهیم بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی هوشمند,خرید گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 388 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1400 ساعت: 23:50

اخیرا گزارشاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه کمپانی ال جی اندروید 11 برای بسیاری از گوشی‌های ال جی از جمله ولوت، وینگ و کی ۵۲ تا آخر سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد کرد. درواقع انتظار می‌رفت ال جی ولوت 5G و سایر گوشی‌های این کمپانی اندروید ۱۱ را دریافت کنند؛ اما به نظر می‌رسد این اتفاق به این زودی رخ نمی‌دهد و کاربران آلمانی باید تا آخر سال ۲۰۲۱ صبر کنند.
ال ‌جی احتمالا اندروید ۱۱ را تا آخر سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد کرد

موضوع جالب این است که اگر گوگل تغییری در زمان‌بندی انتشار اندروید ۱۱ ایجاد نکند، اندروید ۱۲ هم‌زمان با آن معرفی خواهد شد.

به‌روزرسانی آهسته گوشی‌های اندرویدی به نسخه جدید این سیستم‌عامل، مشکل جدیدی نیست. البته کسب‌و‌کار موبایل ال‌جی در طول سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده است و حتی گزارش شده که این شرکت قصد خروج از کسب و کار موبایل دارد؛ اما ال‌جی این خبر را رد کرده است.

وب سایت ال جی آلمان به نقشه راه عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی های این کمپانی در کشورهای اروپایی اشاره شده است که اصلا هیجان‌انگیز نیست و احتمالا بسیاری از کاربران را نا امید می‌کند. انتظار می‌رفت ال جی ولوت 5G و سایر گوشی‌های این شرکت اندروید ۱۱ را دریافت کنند؛ اما به نظر می‌رسد این اتفاق به این زودی رخ نمی‌دهد و کاربران آلمانی باید تا آخر سال ۲۰۲۱ صبر کنند.

ال‌جی شایعه‌ی متوقف شدن روند توسعه LG Rollable را هم رد کرده است؛ اما مشخص نیست این گوشی کی راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد پس از سال ۲۰۲۱ باید منتظر عرضه این گوشی باشیم.

البته این اطلاعات تنها در وب‌سایت ال‌جی آلمان منتشر شده است و به گزارش ورج، احتمال دارد زمان‌بندی عرضه اندروید ۱۱ در کشورهای مختلف متفاوت باشد و شاید ال‌جی گوشی‌های بیشتری را به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی کند. این احتمال هم وجود دارد که توسعه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های ال‌جی بیشتر از زمان معمول طول می‌کشد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ال جی,کره,گوشی هوشمند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 338 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 20:48

کمپانی سونی به تازگی از طریق صفحه یوتیوب  خود اعلام کرده است که رویداد بعدی اکسپریا سونی در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) برگزار خواهد شد. اینطور که به نظر می رسد این کمپانی تصمیم دارد با برگزاری این رویداد از محصول آینده خود رونمایی کند.

سونی اکسپریای بعدی ۲۵ فروردین رونمایی می شود

سونی هنوز جزئیاتی درباره‌ی محصولی که می‌خواهد معرفی کند منتشر نکرده است؛ اما بر اساس شایعه‌ها، به ‌دنبال معرفی سونی اکسپریا وان مارک 3 (Sony Xpera 1 III) است. مطابق شایعه‌ها، اکسپریا وان مارک 3 سونی قرار است دارای مشخصات فنی رده‌بالا باشد تا با دیگر گوشی‌های پرچم‌دار بازار رقابت کند.

سونی در سکوت خبری بنر صفحه ی یوتیوب سری اکسپریا را به‌روزرسانی کرده است تا اعلام کند که قصد دارد چند هفته‌ی دیگر محصولی دیگر رونمایی کند. طبق گزارشات، سونی یک گوشی از سری اکسپریا را روز ۱۴ آوریل ۲۰۲۱ (۲۵ فروردین ۱۴۰۰) ساعت ۱۲:۰۰ به‌ وقت تهران رونمایی می‌کند. با درنظرگرفتن اعلام رونمایی گوشی در بنر کانال یوتیوب، انتظار داریم مراسم این شرکت از یوتیوب به‌صورت زنده پخش شود.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، پرچم‌دار بعدی خانواده‌ی اکسپریا از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می‌کند و ۱۶ گیگابایت رم به‌ همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. دیگر مشخصه‌های احتمالی اکسپریا وان مارک 3 شامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اسلات کارت حافظه‌ و جک هدفون می‌شوند.

این گوشی سونی احتمالا در حدود ۱۳۷۰ دلار قیمت خواهد داشت که بسیار زیاد است؛ اما باعث تعجب ما نمی‌شود؛ چون شرکت ژاپنی اکسپریا وان مارک 2 را با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه کرده بود.

سونی اکسپریا 1 III صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ 4K OLED با نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت و در پنل پشتی از دوربین پریسکوپی که به‌صورت اختصاصی توسط یکی از زیرشاخه‌های سونی یعنی CyberShot تولید می‌شود استفاده خواهد کرد

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سونی,گوشی هوشمند,اکسپریا, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 264 تاريخ : شنبه 14 فروردين 1400 ساعت: 21:04